Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/12/2017.

Specialist in Administration Department with English or German

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specialist in Administration Department with English or German
Kraków
NR REF.: 1083822


We are offering a great opportunity to gain experience in a big company!

For our Client, a well- known company based near Cracow’s city center, we are looking for candidates, who’d like to join their team as a specialist in Administation department!

Here you will be responsible for checking documents on clients’ accounts, updating the database, preparing documentation for clients and reports for the management.

To be successful in your new role, you should be speaking English (B2/C1) and/or German (B2). Excellent communication skills and experience with MS Office (especially Excel and Word) is a must. Previous experience in a similar role is an asset.

A highly-motivated candidate who’ll be chosen for this role, will be offered a challenging position in fast-paced company with an attractive salary and a benefit package.

If it sound interesting for you- don’t wait and apply by sending your CV in English!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry