Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Social Media Specialist
Lokalizacja: GliwiceNaszym Klientem jest firma oferująca sprawdzone i skuteczne rozwiązania edukacyjne. Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie ofertą firmy w kraju jak i za granicą, poszukujemy osoby na stanowisko Social Media Specialist
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie profili społecznościowych firmy
- Budowanie komunikacji w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube
- Monitorowanie konkurencji
- Przygotowywanie materiałów do social media
- Analiza statystyk
- Zapewnienie spójności podejmowanych działań w kanałach społecznościowych
- Współpraca z innymi pracownikami firmy
- Przygotowywanie harmonogramów postów
- Skuteczna optymalizacja kanałów reklamowych
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość budowania ścieżki kariery w strukturach firmy.
- Samodzielne stanowisko z realną perspektywą rozwoju zespołu.
- Interesujący i jasno sprecyzowany zakres zadań.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Znajomość narzędzi promocji i reklam wykorzystywanych w mediach społecznościowych, szczególnie manager reklam FB
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, szczególnie FB
- Doświadczenie w prowadzeniu profili społecznościowych (najlepiej firmowych)
- Doświadczenie w zarządzaniu profilem YT, Instagram
- Znajomość programów obróbki graficznej (w podstawowym zakresie pozwalającym na tworzenie treści dla mediów społecznościowych)
- Znajomość zasad SEO w praktyce, umiejętność ich wdrażania
- Znajomość narzędzi analitycznych Google (m.in. Google Analytics i Google Search Console)
- Doświadczenie w pracy przy zagranicznych profilach społecznościowych (szczególnie rynki czeski lub słowacki, lub inne wschodnio- i środkowoeuropejskie)
- Znajomość języków: czeski lub słowacki, lub inne wschodnio- i środkowoeuropejskie
- Mile widziane „Lekkie pióro” i zdolności artystyczne – w zakresie tworzenia treści na profile reklamowe.