Kim jesteśmy?
Agencją performance marketingu – działamy na 20 różnych rynkach, gdzie tworzymy najbardziej efektywne kampanie reklamowe.
Czym się zajmujemy?
Oferujemy kompleksowe rozwiązania dla Klientów e-commerce o zasięgu globalnym: przygotowujemy i wdrażamy strategię komunikacji online.
Jak funkcjonujemy?
Działamy na rynku od 8 lat. Przez ten czas zbudowaliśmy dynamiczny i profesjonalny zespół złożony z blisko 50 specjalistów. Na co dzień zajmujemy się łączeniem produkcji, technologii i mediów w spójną całość oraz tworzeniem skutecznych narzędzi sprzedaży online.
Social Media Performance Specialist
Warszawa
O stanowisku
Szukamy prawdziwego tytana performencu, który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów oraz za bieżącą optymalizację kampanii dla Klientów e-commerce na Facebook-u. Kluczowa rola do spełnienia to bycie rekinem analityki, który nie boi się pracy na panelach. Zatem będziesz pełnić nadzór nad budżetami reklamowymi
Klientów, którzy pracują z nami na zasadzie wyłączności. I na Tobie spoczywać będzie odpowiedzialność za skalę oraz rentowność kampanii realizowanych na wielu rynkach zagranicznych.
Obowiązki:
- Zarządzanie budżetami reklamowymi Klientów e-commerce w tym bezpośrednia odpowiedzialność za efekty kampanii (liczba generowanych leadów i poziom sprzedaży online) za pomocą płatnych kampanii na Facebooku,
- Uruchamianie kampanii performance, koordynacja materiałów oraz kreacji.
- Prowadzenie kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym.
- Inicjowanie działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii.
- Aktywna współpraca z innymi działami agencji, w tym m.in.: Kreacja i IT.
Wymagania:
- Minimum 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu płatnych kampanii na Facebook-u - mile widziane doświadczenie w pracy po stronie Agencji (Performance Marketing/Digital) i/lub po stronie Klienta w branży e-commerce.
- Wiedza z zakresu realizacji kampanii i online marketingu.
- Doświadczenie w pracy z adserver’em i/lub trading desk’iem.
- Dodatkowo mile widziane doświadczenie w pracy na Google Analytics oraz na inny systemach monitorujących i mierzących efektywność kampanii internetowych.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny.
- Doskonałe umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Dokładność oraz dostrzeganie korelacji tam gdzie inni widzą tylko słupki pełne liczb.
- Nastawienie na cel oraz inicjatywa w działaniu.
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Pracę w gronie nieprzeciętnych i zaangażowanych pasjonatów e-commerce i Internetu, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem.
- Realny wpływ na prowadzone projekty i szeroki zakres odpowiedzialności dostosowany do indywidualnych talentów.
- Dynamiczny rozwój oparty na systemie mentoringu.
- System wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń pracowniczych.
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole oraz wiele okazji do integracji.
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet Multisport i ubezpieczenie na życie,
- Pracę w nowoczesnym biurowcu z widokiem na Wisłę i Stadion.