Diebold Nixdorf jest jednym ze światowych liderów w dostarczaniu usług i technologii płatności dla banków i firm handlowych. Firma Diebold Nixdorf zatrudnia około 25 000 pracowników i jest obecna w ponad 130 krajach. W sumie na bazę zainstalowanych urządzeń Diebold Nixdorf składają się ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych, obsługujących ponad 25 języków.
W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.
W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Serwisowy Opiekun Klienta w dziale Banking
Miejsce pracy: WarszawaZadania opiekuna Klienta to między innymi:
- koordynacja projektów (nadzór nad prowadzonymi umowami w dziale serwisowymi i koordynacje nad nowymi) dla największych banków i sieci bankomatowych;
- udział w kalkulacjach i przygotowywaniu ofert cenowych dla Klientów;
- utrzymywanie i rozwój relacji z Klientami - bieżący kontakt z Klientem w celu nadzoru nad prowadzonymi umowami, ustalaniu ich szczegółów i udzielania informacji;
- koordynacja przepływu informacji wewnątrz firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (min. licencjackie) bądź osoba aktualnie studiująca;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację ustną i pisemną oraz czytanie dokumentacji technicznej;
- umiejętność bezproblemowego posługiwania się programami pakietu MS Office (w szczególności Excel w stopniu dobrym);
- umiejętność precyzyjnego formułowania myśli w ramach prowadzonej korespondencji z Klientami zewnętrznymi;
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz pracy zespołowej;
- samodzielność, dobra organizacja pracy i efektywność w działaniu.
Mile widziane:
- wykształcenie i doświadczenie w obszarze IT lub elektroniki (Informatyka/Telekomunikacja);
- doświadczenie w kontaktach z Klientami instytucjonalnymi (międzynarodowe korporacje, banki itp.).
Oferujemy:
- bardzo ciekawą pracę w serwisie jednej z największych firm produkującej i serwisującej urządzenia samoobsługowe oraz systemy sprzedaży detalicznej;
- pracę w zgranym zespole;
- rozwój zawodowy w międzynarodowej firmie;
- prywatną opiekę medyczną (również dla rodziny);
- pakiet ubezpieczenia na życie;
- możliwość dołączenia do programu Benefit;
- atrakcyjne warunki pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.