Poszukujemy pracownika do działu pomocy technicznej z bardzo dobrą znajomością systemów serwerowych Microsoft Windows i Linux , umiejętnością ich instalacji, konfiguracji i administracji. Pracownik będzie odpowiedzialny za pomoc techniczną dla klientów naszej firmy związaną z funkcjonowaniem oprogramowania i sprzętu komputerowego, ich naprawą, montażem nowych komputerów, a także za opiekę techniczną nad sieciami komputerowymi naszych klientów. Praca wiąże się też z wyjazdami do naszych klientów których siedziby znajdują się na terenie całej Polski.
Analizowane będą tylko aplikacje z podaną wartością oczekiwanego wynagrodzenia netto.
- niezbędne określenie oczekiwanego wynagrodzenia netto ( wypłaty )
- znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows oraz usług katalogowych (Active Directory) opartych o serwery Windows
- znajomość systemu Linux, umiejętność instalacji i konfiguracji Linuxa do podstawowych zastosowań (serwery plików, serwery pocztowe, routery)
- znajomość zagadnień związanych z budową i naprawą komputera
- umiejętność montażu komputerów z podzespołów, oraz instalowania na nich podstawowego oprogramowania
- znajomość zagadnień sieciowych, podstaw protokołu TCP/IP
- umiejętność rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego
- umiejętność szybkiego przyswajania nowych zagadnień
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- niezbędne prawo jazdy kat. B i umiejętność prowadzenia samochodu osobowego.
Firma zajmuje się kompleksową obsługą informatyczną firm.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.