Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Service Support Coordinator
Lokalizacja: KrakówFor our client, from IT sector - we are looking for Service Support Coordinator
RESPONSIBILITIES:
- Manage incidents, problems and changes according to agreed processes/volumes and priorities.
- Engage relevant resources to ensure incidents, problems and changes are solved
- Chair various conference calls to ensure effective governance for each process
- Manage communications
- Escalate issues to technical managers
- Provide analysis and associated reporting
- Identify and facilitate opportunities for continuous improvement
- Ensure all documentation is kept up to date and covers all processes and procedures in the team’s scope
- Provide training and guidance on ITIL and documentation to project and engineering team
COMPETENCIES:
- Relationship Management
- Basic awareness of most common IT systems (Network, Wintel, Unix, Databases)
- Reporting and Data analysing
- Quality Management
- Project Management awareness
REQUIREMENTS:
- Advanced knowledge of ITIL
- Minimum working knowledge of ServiceNow & Google Suite
- Nice to have experience with reporting and scripting for Google Sheets Gmail
- Effective communication skills and ability to translate technical information into business language
- Ability to manage conflicting priorities
- Strong adherence to quality processes and understanding of right first time approach
- Minimum 1 year’s experience in a IT Service Mgmt role (Incident, Change or Problem)
- Very good spoken and written English
NICE TO HAVE:
- Minimum ITIL V3 Foundation certificate
- ITIL V3 Intermediate (preferred OS&A, RCV, SO or ST)
WE OFFER:
- Salary based on B2B contract
- Long-term employment
- Working for a leading corporation with a stable market position
- Possibility to work in an international environment