Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy w branży AGD, poszukujemy:
Service ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Zarządzanie obszarem serwisu regionalnego (serwisanci oraz sieć autoryzowanych punktów), infolinią obsługi klienta oraz magazynem części zamiennych (zamówienia, wymiana, współpraca z fabryką) jak również ich sprzedażą.
Koordynacja działań poprzez bliską współpracę z team leaderami poszczególnych obszarów.
Realizowanie strategii firmy oraz tworzenie planów zmierzających do optymalizacji funkcjonowania sieci serwisu.
Wymagania:
Doświadczenie w zarządzaniu strukturami serwisu w branży technicznej.
Umiejętność zarządzania zróżnicowanym zespołem.
Wykształcenie techniczne.
Umiejętność zarządzania trudnymi sytuacjami.
Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, umożliwiającym komunikację z zagraniczną centralą firmy.
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie, praca w trybie stacjonarnym (sporadyczne delegacje służbowe).
Samochód służbowy.
Pakiet medyczny LuxMed (w wersji rozszerzonej VIP).
Grupowe ubezpieczenie na życie.
Karta Multisport.
Możliwość dofinansowania do nauki języka obcego.
Premia uzależniona od wyników Spółki.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?