Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/01/2019.

Service Level Manager

Warszawa, mazowieckie

HAYS IT & Telecom

Opis stanowiska pracy

Service Level Manager
Warszawa
NR REF.: 1116867

Hays IT Contracting is an up-to-date B2B form of employment for IT specialists with innovate and developmental projects for TOP Clients close at hand.

Currently we are looking for Service Level Manager for long term cooperation in Warsaw, B2B, outsourcing by Hays Poland for Telco company

Location: Warsaw
Length: long term cooperation
Job type: B2B contract
Rate: 600 - 690 zł net + VAT / day

Responsibilities:
  • Collaboration across different teams identifying, designing, developing and improving service quality
  • Performing proactive and re-active investigations protecting client's business and initiates actions to improve or correct the situation,
  • Building and maintaining effective working relationships with internal stakeholders and client's vendors
  • Providing focus and accountability for end-to-end service context
  • Reporting from ticketing tools, Data Warehouse or other DB
  • SLA/OLA creation
  • KPIs developing/improvement
  • Support other tasks in service management area, like coordination of the CR’s, projects, formal topics

Requirements:
  • University degree in IT Discipline or equivalent in years of progressive experience in enterprise level IT environments
  • Working knowledge of Incident/Problem/Change Management frameworks such as ITIL (certification not required, but is a plus),
  • Ability to speak English (minimum B2 level)
  • Self-driven and proactive approach
  • Excellent communication skills
  • Strong analytical and reporting skills
  • Experience in service delivery management
  • Minimum of 3 years of Service/Change/Incident/Problem Management or Project Management experience
  • Technical background
  • Good understanding and of IT infrastructure and maintenance topics

Our offer:
  • Competitive salary
  • Possibilities: variety of projects to participate in development, working closely with big brands, meeting great people
  • Variety new technologies
  • Challenges appropriate to your skills and knowledge
  • Fast learning opportunities
  • Preferential conditions for benefits: medical and sport package

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz... technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware'owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej,produkcyjnej i FMCG.
Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy
Zapisz ofertę
do góry