HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Service Desk z j. niemieckim bez doświadczenia
Obowiązki:
• Udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane od naszych dostawców i kontrahentów za
pośrednictwem wewnętrznego systemu ticketowego oraz zapytań składanych telefonicznie
• Weryfikacja zgłoszeń oraz ich priorytetyzacja
• Współpraca z specjalistami sekcji zobowiązań w celu wyjaśniania problemów
• Kooperacja z pracownikami firmy w celu rozwiązywania potencjalnych problemów dostawcy
• Terminowanie obsługa zapytań
Wymagania:
• Zainteresowanie branżą IT lub wykształcenie techniczne
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2) i niemieckiego (B2/C1)
• Doświadczenie z systemami ticketowymi mile widziane
• Umiejętności analitycznego myślenia
Oferta:
• Szkolenie wprowadzające w Niemczech i kursy językowe;
• 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy;
• Pracę w systemie zmianowym 24/7, (2 weekendy w miesiącu pracujące);
• Umowę o pracę;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Karta Multisport;
• Opieka medyczna;
• Karta Lunchowa dla pracowników pracujących na nocnych zmianach