Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/03/2019.

Service Desk with German

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Service Desk with German
Gdańsk
NR REF.: 1118575

Dla naszego Klienta - znanej marki produkcyjnej z sektora spożywczego z biurem zlokalizowanym w Gdańsku, poszukujemy kandydatów na stanowisko Service Desk.

Poszukujemy zarówno kandydatów posiadających doświadczenie, jak i zmotywowane osoby gotowe dopiero rozpocząć pracę na stanowisku Service Desk. Wymagana jest znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego na poziomie B2 lub wyższym oraz dobra znajomość MS Office. Dobre zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole oraz rozwiązywania problemów są również istotne w pracy na tym stanowisku.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwiązywanie problemów wewnętrznych w międzynarodowym środowisku.

Nasz Klient oferuje ze swojej strony ciekawe możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku wraz z pakietem benefitów oraz bonusem językowym.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry