Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Zasadnicze zawodowe
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Obsługa klienta
Informacje o projekcie:
• Branża: IT
• Lokalizacja: Katowice
• System pracy: Praca zmianowa
• Typ kontraktu: Umowa o pracę
• Wynagrodzenie: 4 300 - 5 000 pln/brutto/msc
• Start: ASAP
Zakres projektu:
- Zarządzanie zdarzeniami serwisowymi/wnioskami od zgłoszenia do rozwiązania problemów z oprogramowaniem, sprzętem i urządzeniami mobilnymi;
- Zapewnienie użytkownikom wsparcia i usługi, poprzez rozwiązanie jak największej liczby połączeń; odbieranie, ustalanie priorytetów;
- Selekcjonowanie w celu zapewnienia dokładnych transferów i eskalacji zgodnie z umowami o gwarantowanym poziomie usług (SLA), śledzenie otwartych zgłoszeń i monitorowanie postępu zgłoszenia zgodnie z SLA, zamykanie pozycji zgłoszenia po rozwiązaniu;
- Ciągła współpraca z zespołami IT Operations Management L2/L3;
- Praca zespołowa, wielozadaniowość w dynamicznym środowisku pracy.
Wymagania:
- Doświadczenie (min. 3 msc) w zakresie pomocy technicznej, która pomaga zarówno użytkownikom zdalnym, jak i użytkownikom na miejscu w przypadku problemów związanych z oprogramowaniem lub sprzętem;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- Znajomość języka francuskiego na poziomie B2;
- Wiedza na temat procesów ITSM, takich jak zarządzanie incydentami, problemami, żądaniami i wiedzą;
- Wiedza z zakresu O365, sieci i nastawienie na rozwiązywanie
problemów (przeglądarki, VPN, łączność, hasła, Internet); - Dodatkowym aututem będzie wiedza o systemie operacyjnym Windows (10), drukarkach, komputerach stacjonarnych, TeamViewer, AD, Citrix, urządzeniach mobilnych (IOS, Android), ServiceNow, narzędziach telefonicznych.
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Programy rozwojowe, kursy zewnętrzne, dofinansowanie edukacji i certyfikatów, platforma NEXT z bezpłatnym dostępem do Pluralsight, prelekcje TED, materiały Coursera, szkolenia wirtualne: m.in. Excel, VBA, RPA lub obsługa klienta;
- Prywatną opiekę medyczną w Medicover, którą można rozszerzyć o wykupiony na preferencyjnych warunkach pakiet usług stomatologicznych;
- Prywatne ubezpieczenie na życie Unum, które można rozszerzyć o wykupiony na preferencyjnych warunkach pakiet onkologiczny;
- Elastyczne godziny pracy;
- Dostęp do Inspiro Audiobooks i MyBenefit (bilety do kina, Multisport i nie tylko);
- Wczasy pod gruszą;
- Powrót taksówką z godzin nocnych na koszt pracodawcy.