ManpowerGroup Sp. z o.o.

Service Desk Support

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska

• Wsparcie użytkowników w lokalizacji
• Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
• Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
• Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze wsparcia on-site do kolejnych linii wsparcia

Wymagania

• Znajomość języka angielskiego pozwalająca na dobrą komunikację z użytkownikami
• dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy, laptopy) i aplikacji Microsoft (win 7 ,8,10, Ms Office)Komunikatywność
• Wysoka kultura osobista
• Dobra organizacja pracy, samodzielność
• Wykształcenie kierunkowe I/LUB doświadczenia w obszarze IT

Oferta

• Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
• Możliwość rozwoju oraz dłuższej współpracy
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
• Samodzielne stanowisko w lokalizacji klienta
• Pakiet szkoleń

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi