Service Desk Support
Miejsce pracy: WarszawaOpis stanowiska
• Wsparcie użytkowników w lokalizacji
• Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
• Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
• Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze wsparcia on-site do kolejnych linii wsparcia
Wymagania
• Znajomość języka angielskiego pozwalająca na dobrą komunikację z użytkownikami
• dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy, laptopy) i aplikacji Microsoft (win 7 ,8,10, Ms Office)Komunikatywność
• Wysoka kultura osobista
• Dobra organizacja pracy, samodzielność
• Wykształcenie kierunkowe I/LUB doświadczenia w obszarze IT
Oferta
• Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
• Możliwość rozwoju oraz dłuższej współpracy
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
• Samodzielne stanowisko w lokalizacji klienta
• Pakiet szkoleń