Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/11/2018.
Oferta wyróżniona

Service Desk Support Analyst

Warszawa, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Dla naszego międzynarodowego Klienta szukamy kandydatów na stanowisko - Service Desk Support Analyst

 

Do głównych obowiązków tej osoby będzie należało m.in.:

  • Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i systemami.
  • Obsługiwanie incydentów przekazywanych od I linii wsparcia.
  • Modyfikacja i ulepszanie procedur kontrolnych.
  • Analiza i monitoring statystyk systemowych.
  • Utrzymywanie kontaktu z klientem.

 

Wymagane doświadczenie i kwalifikacje:

  • Doświadczenie zawodowe lub wiedza z obszaru bazodanowego (Oracle, PL/SQL, MS SQL).
  • Znajomość systemów operacyjnych (Windows, Linux).
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
  • Studia w kierunku informatycznym.

 

Mile widziane:

  • Znajomość XML.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

 

Klient oferuje:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B.
  • Pakiet benefitów.
  • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach organizacji.

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy
Zapisz ofertę
do góry