Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/06/2018.

Service Desk Specialist

Wrocław, dolnośląskie

SPRING PROFESSIONAL

Opis stanowiska pracy

Job Responsibilities:

  • Technical support
  • Telephone acceptance for malfunction message and their documentation, categorization and prioritization
  • Support of User in case of hardware and software environment by providing solutions (1st-and 2nd-Level Support) by phone, mail or remote
  • Ensure customer’s satisfaction for the service rendered

Requirements:

  • Working knowledge of German sufficient for communication and understanding technical documentation
  • English (B2 level)
  • Good skills in MS Windows + Office, Lotus Notes (at least basic level) and SAP (more than intermediate level)

Our Client offers:

  • Private medical care 
  • International environment
  • Very friendly work environment 
  • Individualized weekly language sessions within working hours
  • Group life insurance

Prezentacja firmy

Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w... procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting
do góry