Service Desk Specialist
WarszawaService Desk Specialist
Warszawa
NR REF.: 1149608
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Desk Specialist
Lokalizacja: Warszawa (centrum)
Praca zdalna: obecnie 100%, po Covid-19 najprawdopodobniej model hybrydowy
Umowa: B2B / Umowa zlecenie
Stawka: do 45 PLN net + VAT / h
Twoja rola:
Kogo szukamy:
Oferujemy:
Jeśli rola brzmi interesująco i chciałbyś / chciałabyś dowiedzieć się więcej na jej temat, wyślij swoje CV lub skontaktuj się bezpośrednio z Miłoszem (adelman@hays.pl), który prowadzi ten projekt rekrutacyjny.
Warszawa
NR REF.: 1149608
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Desk Specialist
Lokalizacja: Warszawa (centrum)
Praca zdalna: obecnie 100%, po Covid-19 najprawdopodobniej model hybrydowy
Umowa: B2B / Umowa zlecenie
Stawka: do 45 PLN net + VAT / h
Twoja rola:
- Udzielanie 1 i 1+ linii wsparcia klientom i partnerom poprzez różne kanały komunikacji (email, char, SNOW i telefon)
- Rozwiązywanie problemów i zgłoszeń w odpowiednim czasie
- Dbanie o prawidłową obsługę klienta i użytkowników (głównie z obszaru EMEA) oraz bycie pierwszą osobą kontaktową dla osób zgłaszających problemy techniczne
- Rozwiązywanie krytycznych incydentów
- Praca zgodnie z wyznaczonymi SLA, KPI oraz wewnętrznymi standardami i polityką
- Stanowisko w międzynarodowym środowisku z dużym naciskiem na budowanie pozytywnych relacji w zespole.
Kogo szukamy:
- Minimum rok doświadczenia w podobnych rolach (Service Desk, Helpdesk, IT Support etc.)
- Bardzo dobra znajomość oraz umiejętność rozwiązywania problemów technicznych dotyczących produktów Microsoft (np. O365, Active Directory, urządzenia biurowe, telefony komórkowe itd.)
- Znajomość ITIL (mile widziane certyfikaty)
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim lub polskim (istnieje możliwość pracy w zespołach polskojęzycznych).
Oferujemy:
- Konkurencyjną stawkę do 45PLN net + VAT / h
- Długotrwałą współpracę w modelu B2B lub na Umowie zlecenie
- Praca zdalna w czasie Covid-19, po pandemii najprawdopodobniej model hybrydowy
- Benefity (multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne)
Jeśli rola brzmi interesująco i chciałbyś / chciałabyś dowiedzieć się więcej na jej temat, wyślij swoje CV lub skontaktuj się bezpośrednio z Miłoszem (adelman@hays.pl), który prowadzi ten projekt rekrutacyjny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.