W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
IT Service Desk Specialist (1st /2nd line)
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta - skandynawskiej firmy z sektora prywatnych usług medycznych i ratowniczych, poszukujemy osób na stanowisko:
IT Service Desk Specialist (1/2nd line)
Zapraszamy osoby, które nie boją się wyzwań i pracy w międzynarodowym środowisku. W zespole będziesz pracował z osobami z 25ciu krajów i różnorodnych kultur.
Główne obowiązki to:
- 1-wsza/2-ga linia wsparcia użytkowników w obszarze software (Microsoft) i sieci,
- Wsparcie aplikacji,
- Analiza błędów aplikacji,
- Diagnozowanie i przekazywanie złożonych problemów technicznych do wyższych linii wsparcia.
Wymagania:
- Min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Podstawowa znajomość SQL
- Znajomość środowiska Microsoft,
- Doświadczenie we wsparciu aplikacji (back office),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - warunek konieczny
- Rozwinięte kompetencje miękkie, takie jak: komunikatywność, umiętność pracy w zespole, otwartość.
Korzyści:
- Ubezpieczenie medyczne,
- OK system,
- Premie uznaniowe i świąteczne.