Service Desk Specialist with German
WroclawService Desk Specialist with German
Wroclaw
NR REF.: 1162205
Dla naszego klienta, pioniera w świadczeniu usług w zakresie infrastruktury IT poszukujemy kandydata/ki na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia IT z językiem niemieckim.
W nowej roli będziesz wspierać użytkownika niemieckojęzycznego poprzez telefon, e-mail i chat. Do twoich obowiązków będzie również należało rozwiązywanie problemów i przekazywanie informacji nietechnicznym użytkownikom. Otwieranie, zamykanie i monitorowanie zgłoszeń w systemie, monitorowanie SLA oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami.
Poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na poziomie min. B2 oraz komunikatywnym językiem angielskim. Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie ze zdalną pomocą techniczną L1, w tym: rozwiązywanie problemów, diagnostyka, rozwiązywanie problemów, wdrażanie oprogramowania. Chętnie spotkamy się też z kandydatami bez doświadczenia, chcących rozwijać się w strukturach korporacyjnych oraz kontakcie z klientem. Szukamy osób cechujących się samodzielnością oraz proaktywnym podejściem do pracy z umiejętnością pracy pod presją czasu.
Przed rozpoczęciem pracy otrzymasz pakiet powitalny wraz z kompleksowym wdrożeniem w ramach projektu Buddy. Biuro znajduje się na Wrocławskich Bielanach, jednak istnieje możliwość pracy w 100% zdalnie. Wynagrodzenie na tym stanowisku może wynosić od 7000 zł brutto uzależnione od posiadanego doświadczenia. Do tego otrzymasz dodatkowo pakiet dofinansowanych benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie oraz najbliższych oraz dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy). Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę fix term na 3 miesięczny okres próbny z możliwością współpracy długofalowej.
Wroclaw
NR REF.: 1162205
Dla naszego klienta, pioniera w świadczeniu usług w zakresie infrastruktury IT poszukujemy kandydata/ki na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia IT z językiem niemieckim.
W nowej roli będziesz wspierać użytkownika niemieckojęzycznego poprzez telefon, e-mail i chat. Do twoich obowiązków będzie również należało rozwiązywanie problemów i przekazywanie informacji nietechnicznym użytkownikom. Otwieranie, zamykanie i monitorowanie zgłoszeń w systemie, monitorowanie SLA oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami.
Poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na poziomie min. B2 oraz komunikatywnym językiem angielskim. Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie ze zdalną pomocą techniczną L1, w tym: rozwiązywanie problemów, diagnostyka, rozwiązywanie problemów, wdrażanie oprogramowania. Chętnie spotkamy się też z kandydatami bez doświadczenia, chcących rozwijać się w strukturach korporacyjnych oraz kontakcie z klientem. Szukamy osób cechujących się samodzielnością oraz proaktywnym podejściem do pracy z umiejętnością pracy pod presją czasu.
Przed rozpoczęciem pracy otrzymasz pakiet powitalny wraz z kompleksowym wdrożeniem w ramach projektu Buddy. Biuro znajduje się na Wrocławskich Bielanach, jednak istnieje możliwość pracy w 100% zdalnie. Wynagrodzenie na tym stanowisku może wynosić od 7000 zł brutto uzależnione od posiadanego doświadczenia. Do tego otrzymasz dodatkowo pakiet dofinansowanych benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie oraz najbliższych oraz dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy). Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę fix term na 3 miesięczny okres próbny z możliwością współpracy długofalowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.