#

Service Desk Specialist with German

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Service Desk Specialist with German

Miejsce pracy: Warszawa
1-6-63272
Wynagrodzenie: 7000 - 8000 PLN

Dla naszego międzynarodowego Klienta, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Service Desk Specialist with German

Do obowiązków należeć będzie:

- Zapewnienie pierwszego poziomu wsparcia dla klientów w odniesieniu do zgłoszeń i incydentów IT
- Pomoc użytkownikom przez telefon, za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty głosowej, czatu, interfejsu internetowego i innych kanałów
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem i sprzętem poprzez udzielanie instrukcji krok po kroku
- Efektywne komunikowanie się z innymi członkami zespołu, zespołami technicznymi oraz użytkownikami końcowymi

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego min. na poziomie B2
- Doświadczenie w IT helpdesk lub obsłudze klienta
- Dobra znajomość programów pakietu Office
- Możliwość pracy w systemie zmianowym (popołudnia, czasem również weekendy)

Korzyści:
- Profesjonalne szkolenie wstępne
- Umowa o pracę na czas nieokreślony
- Ubezpieczenie medyczne
- Międzynarodowe środowisko pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi