#

Service desk Analyst with French

Cyclad Sp. z o.o.

Lublin, lubelskie

Cyclad Sp. z o.o.

Service desk Analyst with French

Od: Cyclad Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Lublin

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas określony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok

Wykształcenie: Bez wykształcenia

Branża: Praca IT - Konsulting

Cyclad Sp. z o.o.

Informacje o projekcie:
• Branża: IT
• Lokalizacja: Lublin
• System pracy: Praca zmianowa
• Typ kontraktu: Umowa o pracę
• Wynagrodzenie: 4300 - 5000 pln/brutto/msc
• Start: ASAP


Zakres projektu:

• zarządzanie zdarzeniami serwisowymi/wnioskami od zgłoszenia do rozwiązania problemów z oprogramowaniem, sprzętem i urządzeniami mobilnymi;

• zapewnienie użytkownikom wsparcia i usługi, poprzez rozwiązanie jak największej liczby połączeń; odbieranie, ustalanie priorytetów;

• selekcjonowanie w celu zapewnienia dokładnych transferów i eskalacji zgodnie z umowami o gwarantowanym poziomie usług (SLA), śledzenie otwartych zgłoszeń i monitorowanie postępu zgłoszenia zgodnie z SLA, zamykanie pozycji zgłoszenia po rozwiązaniu;

• przeprowadzanie procesu zarządzania poważnymi incydentami zgodnie ze standardami Securitas, zapewniaj pozytywne wrażenia klientom poprzez spełnianie i przekraczanie oczekiwań klientów oraz wzbudzanie pewności, że wnioski zostaną rozwiązane;

• ciągła współpraca z zespołami IT Operations Management L2/L3;

• pozyskiwanie i utrzymanie aktualną wiedzę na temat funkcji biznesowych, procesów pracy i systemów firmy, bycie na bieżąco z trendami w branży i technologiami;

• praca zespołowa, wielozadaniowość w dynamicznym środowisku pracy.


Wymagania dotyczące kompetencji:

• doświadczenie (min. 3 msc) w zakresie pomocy technicznej, która pomaga zarówno użytkownikom zdalnym, jak i użytkownikom na miejscu w przypadku problemów związanych z oprogramowaniem lub sprzętem;

• znajomość języka francuskiego na poziomie B2;

• znajomość języka angielskiego na poziomie B2;

• wiedza na temat procesów ITSM, takich jak zarządzanie incydentami, problemami, żądaniami i wiedzą;

• samodzielność, umiejętność pracy w zespole;

• wiedza z zakresu O365, sieci i nastawienie na rozwiązywanie
problemów (przeglądarki, VPN, łączność, hasła, Internet);

• dodatkowym aututem będzie wiedza o systemie operacyjnym Windows (10), drukarkach, komputerach stacjonarnych, TeamViewer, AD, Citrix, urządzeniach mobilnych (IOS, Android), ServiceNow, narzędziach telefonicznych.


Oferujemy:

• umowę o pracę;

• programy rozwojowe, kursy zewnętrzne, dofinansowanie edukacji i certyfikatów, platforma NEXT z bezpłatnym dostępem do Pluralsight, prelekcje TED, materiały Coursera, szkolenia wirtualne: m.in. Excel, VBA, RPA lub obsługa klienta;

• prywatną opiekę medyczną w Medicover, którą można rozszerzyć o wykupiony na preferencyjnych warunkach pakiet usług stomatologicznych;

• prywatne ubezpieczenie na życie Unum, które można rozszerzyć o wykupiony na preferencyjnych warunkach pakiet onkologiczny;

• elastyczne godziny pracy;

• dostęp do Inspiro Audiobooks i MyBenefit (bilety do kina, Multisport i nie tylko);

• wczasy pod gruszą;

• powrót taksówką z godzin nocnych na koszt pracodawcy.


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Cyclad Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi