Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Bez wykształcenia
Branża: Praca IT - Konsulting
Informacje o projekcie:
• Branża: IT
• Lokalizacja: Lublin
• System pracy: Praca zmianowa
• Typ kontraktu: Umowa o pracę
• Wynagrodzenie: 4300 - 5000 pln/brutto/msc
• Start: ASAP
Zakres projektu:
• zarządzanie zdarzeniami serwisowymi/wnioskami od zgłoszenia do rozwiązania problemów z oprogramowaniem, sprzętem i urządzeniami mobilnymi;
• zapewnienie użytkownikom wsparcia i usługi, poprzez rozwiązanie jak największej liczby połączeń; odbieranie, ustalanie priorytetów;
• selekcjonowanie w celu zapewnienia dokładnych transferów i eskalacji zgodnie z umowami o gwarantowanym poziomie usług (SLA), śledzenie otwartych zgłoszeń i monitorowanie postępu zgłoszenia zgodnie z SLA, zamykanie pozycji zgłoszenia po rozwiązaniu;
• przeprowadzanie procesu zarządzania poważnymi incydentami zgodnie ze standardami Securitas, zapewniaj pozytywne wrażenia klientom poprzez spełnianie i przekraczanie oczekiwań klientów oraz wzbudzanie pewności, że wnioski zostaną rozwiązane;
• ciągła współpraca z zespołami IT Operations Management L2/L3;
• pozyskiwanie i utrzymanie aktualną wiedzę na temat funkcji biznesowych, procesów pracy i systemów firmy, bycie na bieżąco z trendami w branży i technologiami;
• praca zespołowa, wielozadaniowość w dynamicznym środowisku pracy.
Wymagania dotyczące kompetencji:
• doświadczenie (min. 3 msc) w zakresie pomocy technicznej, która pomaga zarówno użytkownikom zdalnym, jak i użytkownikom na miejscu w przypadku problemów związanych z oprogramowaniem lub sprzętem;
• znajomość języka francuskiego na poziomie B2;
• znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
• wiedza na temat procesów ITSM, takich jak zarządzanie incydentami, problemami, żądaniami i wiedzą;
• samodzielność, umiejętność pracy w zespole;
• wiedza z zakresu O365, sieci i nastawienie na rozwiązywanie
problemów (przeglądarki, VPN, łączność, hasła, Internet);
• dodatkowym aututem będzie wiedza o systemie operacyjnym Windows (10), drukarkach, komputerach stacjonarnych, TeamViewer, AD, Citrix, urządzeniach mobilnych (IOS, Android), ServiceNow, narzędziach telefonicznych.
Oferujemy:
• umowę o pracę;
• programy rozwojowe, kursy zewnętrzne, dofinansowanie edukacji i certyfikatów, platforma NEXT z bezpłatnym dostępem do Pluralsight, prelekcje TED, materiały Coursera, szkolenia wirtualne: m.in. Excel, VBA, RPA lub obsługa klienta;
• prywatną opiekę medyczną w Medicover, którą można rozszerzyć o wykupiony na preferencyjnych warunkach pakiet usług stomatologicznych;
• prywatne ubezpieczenie na życie Unum, które można rozszerzyć o wykupiony na preferencyjnych warunkach pakiet onkologiczny;
• elastyczne godziny pracy;
• dostęp do Inspiro Audiobooks i MyBenefit (bilety do kina, Multisport i nie tylko);
• wczasy pod gruszą;
• powrót taksówką z godzin nocnych na koszt pracodawcy.