Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie ICT, poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Delivery Manager z językiem niderlandzkim
Miejsce pracy: LublinOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych usług świadczonych dla klientów,
- Pełnienie funkcji pierwszego punktu eskalacji dla klienta oraz zapewnianie prawidłowej komunikacji,
- Obsługę zapytań, określanie priorytetów oraz rozwiązywanie problemów klientów,
- Zarządzanie jakością,
- Dbanie o zgodność wskaźników KPI/SLA,
- Monitorowanie, weryfikowanie skuteczności i raportowanie wykonanych usług,
- Przyczynianie się do naprawy awarii usług oraz ciągłego doskonalenia usług,
- Współpracę z obszarem biznesu, działem IT oraz Managerami w celu zapewnienia najwyżej jakości dostarczanych usług,
- Prowadzenie i wspieranie zespołu oraz prawidłowy i terminowy obieg dokumentów pracowniczych,
- Prawidłowe przetwarzanie danych osobowych przez podległych pracowników w zarządzanym dziale.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego w zarządzaniu procesem świadczenia usług w zróżnicowanym środowisku, w tym w zarządzaniu incydentami, procedurami eskalacji itp.,
- Biegłej znajomości języka angielskiego i niderlandzkiego,
- Wiedzy na temat ITIL - różnych procesów i cyklu życia usług, Certyfikat ITIL Foundation będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętności zarządzania zespołem oraz wspierania i mentoringu,
- Umiejętności zarządzania wrażliwymi i poufnymi informacjami,
- Umiejętności efektywnego zarządzania i priorytetyzacji zadań, a także komunikatywności i proaktywnego podejścia,
- Znajomości MS Office,
- Szkoleń: Agile/ Prince/ certyfikacji technicznej itp., co będzie dodatkowym atutem.
Pracodawca oferuje:
- Pracę w pełni zdalną,
- Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w nowoczesnych, międzynarodowym środowisku,
- Stabilność zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny, zniżki pracownicze, dofinansowanie do okularów,
- Wczasy pod gruszą,
- Przyjazną atmosferę pracy oraz gwarancję work-life balance, indywidualne podejście do każdego pracownika,
- System nagród motywujący do rozwoju, dodatkowe wsparcie w zakresie rozwoju w postaci szkoleń, kursów, konferencji,
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.