#

Service Coordination Specialist with German

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Service Coordination Specialist with German

Miejsce pracy: Warszawa
1-6-58373
Wynagrodzenie: 7000 - 8500 PLN

Dla naszego klienta, globalnego producenta zaawansowanych produktów z zakresu higieny i bezpieczeństwa pracy, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku

Service Coordination Specialist z j. niemieckim.

Jest to rola administracyjna w obszarze koordynacji usług serwisowych dla użytkowników sprzętu produkowanego przez firmę.

Do zadań będzie należało:

- administrowanie umowami serwisowymi (w tym udział w przygotowywaniu ofert)
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów i procesowanie zamówień serwisowych
- budowanie relacji z klientami oraz z centrum serwisowym
- ścisła współpraca z technikami serwisującymi urządzenia produkowane przez firmę
- zarządzanie procesem gwarancyjnym urządzeń produkowanych przez firmę

Wymagania:
- biegły niemiecki i bardzo dobry angielski
- doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub obsługi zamówień - min. 2 lata
- preferowane branże doświadczenia to bezpieczeństwo, technologia lub pokrewne
- uważność, dokładność, skupienie na szczegółach
- znajomość SAP i wykształcenie techniczne będą dodatkowym atutem

Korzyści:
- umowa o pracę
- premia roczna
- ubezpieczenie na życie
- ubezpieczenie medyczne

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi