Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.
Senior Team Leader AP
Miejsce pracy: PoznańZakres odpowiedzialności pracownika:
- Kieruje i szkoli zespół pracowników Działu Płatności w celu zapewnienia realizacji bieżących zadań w sposób zgodny z procedurami operacyjnymi i zapewniający przekroczenie stawianych celów
- Centralna osoba w zespole np. w przypadku eskalacji problemów
- Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, oceniających i rozmów dotyczących ścieżki rozwoju pracownika
- Prawidłowe i terminowe przetwarzanie faktur dostawców, pracowniczych wniosków o zwrot wydatków i późniejsze raportowanie płatności (przeterminowanych)
- Zarządzanie rabatami przyznawanymi i propozycjami płatności składanymi przez dostawców
- Zapewnienie zgodności z regulacjami wewnętrznymi, umowami o poziomie świadczonych usług i ustawodawstwem zewnętrznym
- Zapewnienie kontroli wewnętrznej (procesy własne)
- Przygotowywanie dokumentacji do audytu i wsparcie podczas audytów (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Zarządzanie relacjami z interesariuszami
Oczekiwania wobec kandydata:
- Absolwent szkoły wyższej
- Minimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze AP
- Zaawansowana znajomość narzędzi kontroli rachunkowej
- Wykształcenie w dziedzinie rachunkowości/ekonomii będzie dodatkowym atutem
- Uczestnictwo w poprzednich projektach przejściowych będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w zarządzaniu personelem
- Dobra znajomość systemów automatyzacji i ERP
- Zaawansowana znajomość programów Word, Excel, MS Outlook
- Język angielski na poziomie zaawansowanym – C1/C2
- Osobiste zainteresowanie wykonywaniem procesów finansowych
- Umiejętności analityczne
- Skuteczne zarządzanie wieloma zadaniami pod presją czasu
- Ukierunkowanie na jakość i wydajność (ciągłe doskonalenie)
- Dobra znajomość narzędzi automatyzacji i standaryzacji
- Zarządzanie procesem (terminy)
- Gotowość do podejmowania ryzyka z naciskiem na kontrole wewnętrzne
- Orientacja na klienta (wewnętrznego)
- Zarządzanie personelem
- Umiejętność przewidywania i podejmowania inicjatywy
- Umiejętność pracy w zespole
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: