#

Senior Team Leader AP

SPRING PROFESSIONAL

Poznań, wielkopolskie

SPRING PROFESSIONAL
Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.

Senior Team Leader AP

Miejsce pracy: Poznań

Zakres odpowiedzialności pracownika:

  • Kieruje i szkoli zespół pracowników Działu Płatności w celu zapewnienia realizacji bieżących zadań w sposób zgodny z procedurami operacyjnymi i zapewniający przekroczenie stawianych celów
  • Centralna osoba w zespole np. w przypadku eskalacji problemów
  • Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, oceniających i rozmów dotyczących ścieżki rozwoju pracownika
  • Prawidłowe i terminowe przetwarzanie faktur dostawców, pracowniczych wniosków o zwrot wydatków i późniejsze raportowanie płatności (przeterminowanych)
  • Zarządzanie rabatami przyznawanymi i propozycjami płatności składanymi przez dostawców
  • Zapewnienie zgodności z regulacjami wewnętrznymi, umowami o poziomie świadczonych usług i ustawodawstwem zewnętrznym
  • Zapewnienie kontroli wewnętrznej (procesy własne)
  • Przygotowywanie dokumentacji do audytu i wsparcie podczas audytów (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Zarządzanie relacjami z interesariuszami

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Absolwent szkoły wyższej
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze AP
  • Zaawansowana znajomość narzędzi kontroli rachunkowej
  • Wykształcenie w dziedzinie rachunkowości/ekonomii będzie dodatkowym atutem
  • Uczestnictwo w poprzednich projektach przejściowych będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w zarządzaniu personelem
  • Dobra znajomość systemów automatyzacji i ERP
  • Zaawansowana znajomość programów Word, Excel, MS Outlook
  • Język angielski na poziomie zaawansowanym – C1/C2
  • Osobiste zainteresowanie wykonywaniem procesów finansowych
  • Umiejętności analityczne
  • Skuteczne zarządzanie wieloma zadaniami pod presją czasu
  • Ukierunkowanie na jakość i wydajność (ciągłe doskonalenie)
  • Dobra znajomość narzędzi automatyzacji i standaryzacji
  • Zarządzanie procesem (terminy)
  • Gotowość do podejmowania ryzyka z naciskiem na kontrole wewnętrzne
  • Orientacja na klienta (wewnętrznego)
  • Zarządzanie personelem
  • Umiejętność przewidywania i podejmowania inicjatywy
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
SPRING PROFESSIONAL

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi