Opis stanowiska pracy
INTERBIURO sp. z o.o. istniejąca na rynku od 1999 r. jest firmą o dużym doświadczeniu w branży kompleksowego wyposażenia i budowy wnętrz biurowych, przestrzeni komercyjnych.
W związku z rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko:
Senior Project Manager ds. Fit out
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Opis stanowiska:
- Zarządzanie procesem przygotowania i realizacji projektu budowlanego w zakresie wykończenia wnętrz
- Nadzorowanie procesu realizacji na poszczególnych etapach na podstawie dokumentacji projektowej
- Prowadzenie negocjacji z wykonawcami i dostawcami zaangażowanymi w projekt
- Nadzór nad jakością wykonywanych prac
- Przygotowywanie kosztorysów i rozliczenie finansowe prowadzonych inwestycji
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa
- Doświadczenie w realizacji projektów budowlanych w zakresie wykończenia wnętrz biurowych - fit out (minimum 8 lat)
- Doświadczenie w kosztorysowaniu robót
- Znajomość branży sanitarnej będzie dodatkowym atutem
- Umiejętności negocjacyjne
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Skrupulatność, sumienność, analityczne myślenie
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office, MS Outlook)
- Znajomość j. angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
Wymagania
Oferujemy:
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Atrakcyjne i adekwatne do umiejętności i wyników wynagrodzenie
- Możliwość zawodowego rozwoju i realizowania zawodowych ambicji
Prezentacja firmy
Interbiuro Sp z o.o. specjalizuje się w przygotowaniu powierzchni...
Interbiuro Sp z o.o. specjalizuje się w przygotowaniu powierzchni komercyjnych - od projektu do realizacji. Firma oferuje meble biurowe, wykładziny obiektowe i systemy biurowe najwyższej jakości. Interbiuro tworzą ludzie, którzy od wielu lat pracują w branży wyposażenia wnętrz. Głównym celem firmy jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie tworzenia nowoczesnych i funkcjonalnych powierzchni biurowych. Swą działalność opieramy na współpracy z czołowymi producentami i dystrybutorami mebli biurowych, ścianek działowych, foteli, krzeseł, sof i oświetlenia.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/10/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Kadra zarządzająca, Praca Inżynieria, Praca Architektura, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis