W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Senior Procurement Process & Systems Expert
Miejsce pracy: PoznańFor our Client, a company known all over the world which has dynamically growing SSC based in Poznan, we are looking for experienced candidates for the position Senior Procurement Process & Systems Expert
Responsibilities:
- Establish and run the process for vendors in close collaboration with colleagues across units and countries
- Establish KPIs for the vendors and support with continuous monitoring and improvement initiatives
- Local point of contact for global procurement team, working on improving e.g. the set-up of systematic invoice approval flows for global structure in collaboration with the Business Analyst
- Run and manage the current specification tool used for direct materials and work with digital team on a project to identify and establish a new specification tool for direct materials
- Optimization and harmoniazation processes within procurement and sourcing fields
Requirements:
- 5 years of experience in a global or local supply chain departments, (project management experience would be an asset)
- Advanced knowledge of SAP MM skills - more holistic SAP skills is an advantage.
- Advanced PowerPoint and Visio; very good Excel and Power BI skills.
- Experience in process optimization and working with LEAN toolbox, process mapping, gap analysis etc.
- Excellent communication skills in English, both written and verbal
- Result-oriented, self-motivated, creative and business mindset.
- Readiness for occasional business travels abroad.
Benefits:
- Great opportunity to accelerate your career
- Comprehensive benefits package
- Flexible working hours
- Numerous integration meetings / events
- Trainings and many opportunities to develop your professional skills
- Modern office in the centre of Poznań