#

Senior Manager ds. Cen Transferowych (TP)

Smart-HR

Katowice, śląskie

Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy krajowe i międzynarodowe, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Senior Manager ds. Cen Transferowych (TP)

Miejsce pracy: Katowice

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Zarządzanie zespołem Transfer Pricing i nadzór merytoryczny,
  • Kompleksowe doradztwo w zakresie cen transferowych na potrzebę klientów krajowych jak i międzynarodowych,
  • Zarządzanie projektami i nadzór nad dokumentacją (Master File i Local File) - w tym m.in. analiz porównawczych (towarowych, usługowych, finansowych) i dokumentacji zabezpieczającej,
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m.in. US, MF.
  • Reprezentowanie firmy u Klientów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 5–letniego doświadczenia w zakresie Transfer Pricing, preferowane w firmach doradczych bądź konsultingu,
  • Praktycznej znajomości przepisów dotyczących cen transferowych i prawa podatkowego,
  • Kwalifikacji Doradcy Podatkowego,
  • Doświadczenia w procesie / procesach pozyskiwania APA – do będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenia w zakresie postępowań kontrolnych – co będzie mile widziane,
  • Biegłej znajomość pakietu MS Office, w tym Excela,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, min. B2 – docelowo wykorzystywany w komunikacji biznesowej z Klientami jak i przygotowywania dokumentacji na potrzeby zleceniodawców,
  • Rzetelności, bardzo dobrej organizacji pracy jak i umiejętności analizy,
  • Doskonałej umiejętności zarządzania zespołem i delegowania zadań.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie itp. itd.) oraz szkoleń,
  • Pracę w środowisku szanującym work-life balance,
  • Możliwość hybrydowego trybu pracy (1/2 dni w tygodniu home office),
  • Realny wpływ na standardy pracy i efektywne zarzadzanie zespołem TP,
  • Miłą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi