Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na okres próbny
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca Internet / e-commerce
Informacje o projekcie:
• Branża: Administracja IT
• Rodzaj projektu: Customer Service
• Lokalizacja: Gdynia
• Harmonogram pracy: praca od poniedziałku do piątku 8.30-17.00
Zakres obowiązków:
• Pomoc użytkownikom w problemach technicznych
• Zapewnienie wsparcia użytkownikom końcowym w różnych kwestiach
• Zapewnienie pomocy technicznej i konserwacji sieci/serwerów
• Monitorowanie i konserwacja systemów komputerowych i sieci organizacji
• Uzyskiwanie informacji o wszystkich aktualizacjach sprzętu w naszym środowisku
• Zapewnienie wsparcia dla całego licencjonowanego oprogramowania,
• rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem ’Break-Fix’
• Zapewnienie testowania, certyfikacji i wdrażania w ramach IT, w firmie i u naszych zewnętrznych partnerów
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego (min. B2)
• Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
• Znajomość MS Windows, Microsoft Office Suite, VPN
• Znajomość sprzętu komputerowego w środowisku break/fix i koncepcji sieci lokalnych
• Dobre umiejętności techniczne
• Doświadczenie w delegowaniu sprzętu/monitorowanie użytkowników końcowych
• Znajomość skryptów PowerShell będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Umowę o pracę na czas nieokreślony
(po sześciomiesięcznym okresie próbnym)
• Prywatne ubezpieczenie
• Kartę sportową Multisport
• Bilety do kina, vouchery do różnych sklepów, na benzynę, itp.
• Atrakcyjny system premiowania wydajności
• Owocowe poniedziałki
• Dogodna lokalizacja biura (3 km od morza, blisko stacji SKM Redłowo)
• Możliwość zdobycia doświadczenia w profesjonalnym, wielonarodowym środowisku korporacyjnym