#

SENIOR INTERNAL AUDITOR (m/f)

PROFIT HR

Chorzów, śląskie

Opis stanowiska pracy

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

Company description:

Our client is a worldwide leader in the life and pension insurance industry. Currently, due to their further growth and the need to strengthen audit and insurance functions, they are seeking to recruit an experienced and ambitious individual for a newly-created position of Internal Auditor in Warsaw or in Silesia.

 

Job description

- Carry out planned and commissioned internal audits, alone or as a member of the audit team.

- Prepare reports of audits conducted in accordance with accepted internal standards.

- Monitor implementation of audit recommendations.

- Participate in the process of planning audits.

- Create and update mapping of risk areas that help to identify existing risks within the company.

- Evaluate controls and risk management procedures in terms of their adequacy, effectiveness and efficiency.

- Propose solutions aiming at reducing risk levels.

 

Wymagania

Profile description

- University degree in economics, finance or banking.

- Minimum 4 years of experience in audit gained within insurance industry or Big 4 company or in auditing insurance sector companies.

- Actuarial qualifications will be an advantage.

- Knowledge of process management, mapping, modelling and optimization of business processes.

- Very good knowledge of financial markets and issues related to the accounting and finance concepts.

• Understanding of internal control requirements.

- Strong analytical, problem solving and presentational skills

• Effective project and time management skills.. Excellent communication skills (interaction with the senior management).

Self-motivation and capability of working both individually and as a member of a team.

- Very good command / fluency in English and Polish (both written and verbal) is a must.

 

Prezentacja firmy

Permanent Placement ● Executive Search ●Trainings & Workshops ● Personal... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Bankowość, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Ubezpieczenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi