Senior HR Generalist
Osoba będzie współpracować bezpośrednio z CFO oraz Zarządem Spółki i będzie raportować również do grupy. Głównymi zadaniami kandydata będzie wsparcie w zakresie prowadzenia procesów rekrutacyjnych (współpraca z agencjami, rekomendacje dla zarządu), współpracy z zewnętrznym payrollem, koordynacja wszelkich aspektów związanych z zatrudnianiem nowych pracowników, w przyszłości wprowadzenie nowych procesów i procedur HRowych wraz ze współpracą z grupą. Będzie róniez nadzorować pracę Office Managera oraz Recepcji.
Jest to idealna rola dla osoby już z paroletnim doświadczeniem w zakresie obowiązków HRowych, dobrą znajomością prawa pracy, która lubi dynamiczne, niestrukturyzowane środowisko pracy i chce wziąć udział w budowie organizacji, która ma już bardzo solidne fundamenty. Ogromnym autem będzie doświadczenie w branży szeroko rozumianego Real Estate (nieruchomości).
Informacje o kliencie
Dla Naszego Klienta międzynarodowej spółki z branży deweloperskiej, z uwagi na dynamiczny rozwój poszukujemy mocno zaangażowanej osoby, która weźmie udział w budowaniu procesów i procedur HRowych w szybko rosnącej spółce na stanowisku Senior HR Generalist.
Opis stanowiska
Obowiązki:
* Prowadzenie projektów rekrutacyjnych we współpracy z agencjami jak również we własnym zakresie,
* Przygotowanie oraz koordynowanie całego procesu zatrudnienia nowe osoby (umowy o pracę, umowy B2B, inne umowy), jak również rozwiązywanie umów i zakończenia współpracy,
* Współpraca z zewnętrznym dostarczycielem usługi payrollowej, kontrola listy płac,
* Koordynacja procesu wdrożenia pracownika w nowym miejscu pracy,
* Udział i współpraca przy tworzeniu budżetu na kolejne lata,
* Przygotownaie i koordynacja pakietu szkoleń dla pracowników,
* Raporty dla Zarządu i Grupy,
* Nadzór nad pracą Office Managera oraz recepcji,
W przyszłości:
* Udział we wdrożeniu oraz w samym procesie oceny pracowniczej,
* Koordynacja projektów grupowych,
* Analiza i optymalizacja z zakresu comp&ben,
Profil kandydata
* Wykształcenie wyższe, najlepiej z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
* Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym/ zbliżonym stanowisku,
* Bardzo dobra znajomość prawa pracy, znajomość zagadnień kontroli listy płac,
* Doświadczenie w przygotowywaniu umów o pracę i współpracę,
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
* Mile widziana znajomość rynku nieruchomości,
* Otwartość na wyzwania, samodzielność w pracy i działaniu,
* Duża otwartość na nowości a zarazem wrażliwość na dane poufne,
Oferujemy
Nasz Klient oferuje pracę w szybko rozwijającej się spółce, gdzie można mieć wpływ na procesy i procedury, umowę o pracę lub kontrakt B2B, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, bonus, pakiet benefitów i pracę w Centrum Warszawy.
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More