Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Senior HR Administration & Payroll Specialist
Lokalizacja: WarszawaFor our client, top-tier FMCG company we are looking for candidates on the position of Senior HR Administration & Payroll Specialist.
You will be responsible for:
- Ensuring accurate and timely payroll processing occurs (sending calculations to outsourced service company)
- Verifying the output of the payroll calculations
- Handling inquiries of employees and managers regarding HR company policies and practices, benefits and payroll.
- Monitoring and planning of working time, sickness and other relevant absence documentation
- Helps the management to align their operations and employee capabilities to the overall strategic directions and the mid-to-long-term needs of the local operations (Human Capital Management)
- Looking for ways to improve current processes and make work more efficient.
Our Client offers:
- An interesting job in a dynamic environment
- Great opportunity to build career in dynamic organization
- Stability of employment
- Attractive benefits package
Requirements:
- University Degree: Master in Human Resources or Business Administration
- 2+ years of work experience in Human Resources Department, particularly payroll calculations
- Knowledge of the Polish Labour Code
- Goodcommand of written and spoken English
- Strong organizational and interpersonal skills
- Very good knowledge of SAP
- Project Management experience
- Teamwork spirit, ability to cope with stress