Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
SENIOR DEVELOPER C/C++
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Nasz Klient to globalny lider w produkcji komponentów, które stają się integralną częścią otaczających nas urządzeń. Jeśli chcesz mieć udział w produkcji, smartfonów, tabletów i odtwarzaczy multimedialnych, które codziennie ułatwiają i uprzyjemniają życie milionom ludzi na całym świecie – ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Stań się częścią sprawnego zespołu specjalistów odpowiedzialnych za tworzenie rozwiązań wypełniających inteligentne domy i tworzących przyszły świat Internetu Rzeczy. Dołącz do organizacji, która umożliwi Ci rozwój i szyte na miarę szkolenia, swobodną migracje pomiędzy projektami wewnątrz swojej struktury oraz czytelną ścieżkę kariery.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Projektowanie i rozwój sterowników OpenGL ES i Vulkan dedykowanych do GPU i rozszerzeń do Ray-tracingu
- Praca z dokumentacją techniczną
- Współpraca w ramach doświadczonego zespołu specjalistów
SENIOR DEVELOPER C/C++
Miejsce pracy / Location WrocławNasz Klient zapewnia
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bonusy roczne
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę Multisport
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku nad nowatorskimi technologicznie projektami
- Płaską strukturę wewnątrz firmy
- Dobrą atmosferę w zespole
- Szyte na miarę szkolenia i kursy
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking forward to meeting Candidates who
- Bardzo dobrej znajomości C/C++
- Bardzo dobrego rozeznania w kwestiach związanych architekturą systemów (MMU, caches, zasoby wirtualne itd.)
- Doświadczenia w pracy z OpenGL lub OpenGL ES i GLSL
- Umiejętności rozwiązywania złożonych problemów
- Wysokiego poziomu inicjatywy własnej
- Umiejętności pracy w zespole
Dodatkowymi atutami będą:
- Doświadczenie w niskopoziomowym programowaniu hardwaru
- Zainteresowanie lub doświadczenie w renderowaniu grafiki 3D (preferowane OpenGL ES lub Vulkan)
- Doświadczenie w pracy z technologiami ray-tracing
- Doświadczenie lub zainteresowanie GPGPU (CUDA/OpenCL)
- Doświadczenie w pracy w środowiskach Linux
- Doświadczenie w rozwijaniu kompilatorów