Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems
Informacje o projekcie:
- Rodzaj projektu: rozwój i wdrażanie rozwiązania Contact Center w modelu SaaS
- Lokalizacja: Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska
- Praca zdalna: do 40%
- Wynagrodzenie: 13 000 - 16 000 PLN/netto/miesiąc + VAT (B2B)
Obowiązki:
- Praca w zespole odpowiedzialnym za wdrażanie i rozwój systemu dla klientów
- Udział w pracach projektowych dla nowych klientów
- Udział w pracach projektowych nad nowymi produktami
- Doradztwo w obszarze konfiguracji systemu pod procesy klienta
- Współpraca z supportem dostawców rozwiązań
Wymagania:
- Doświadczenie w rozwoju i utrzymaniu systemów Contact Center w dużych organizacjach
- Znajomość systemów typu Contact Center
- Znajomość terminologii stosowanej w Contact Center
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację (min. B1)
- Nieszablonowe działanie
- Znajomość zagadnień sieci IP (routing, ipsec, firewall, QoS, jitter)
- Znajomość zagadnień VoIP (SIP, WebRTC, narzędzia- wireshark, voipmonitor)
- Chęć rozwoju i zainteresowanie systemami wspierającymi obsługę klientów końcowych (CRM, ERP, skrypty rozmów)
- Znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą wielokanałową
- Znajomość technologii chmurowych (AWS, GDC, private Cloud)
- Wysoki poziom zaangażowania, empatii i dbałość o szczegóły
- SQL (T-SQL, proste zapytania, własne procedury składowane)
Oferujemy:
- Pracę prężnie rozwijającej się firmie technologicznej
- Możliwość pracy w projektach dla największych firm z różnych branż
- Tworzenie rozwiązań w najnowszych technologiach
- Regularne imprezy integracyjne
- Transfer wiedzy doświadczonymi i pełnymi pasji programistami i inżynierami
- Swobodną atmosferę w niekorporacyjnym środowisku