W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Senior Buyer
Miejsce pracy: KrakówFor our Client, new Company on Krakow market which is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Senior Buyer. It is a chance to take part in transition of processes for a new SSC.
Responsibilities:
- Lead commercial sourcing negotiations for issuance of purchase orders and contracts
- Requests for quotations through RFQ/RFP and other methods, analyzing contract proposals, risk assessment, negotiating pricing, delivery, and Terms&Conditions aligned to standards for materials, equipment, components, and services for assigned commodities
- Manage the sourcing process from engagement through to Purchase Order issuance and contract signature
- Drive cost savings and reductions
- Conduct risk analysis of selected suppliers considering material cost trends and capacity constraints
- Facilitate contract change activities (including change requests, amendments, orders, renewals, termination notices)
- Work on improving supplier performance. Negotiating resolution of scope or cost increases, net terms, supplier claims and disputes
- Maintain accurate status, documentation, and data for each allocated contract in the contract management system
- Execute implementation of our supply chain strategies
Requirements:
- University degree
- Very good knowledge of English and German
- Very good knowledge of SAP/ARIBA
- Ability to enhance process and controls
- Very good communication & negotiation skills and ability to build relationships
- Strong interpersonal skills and proactive team work approach
- Flexibility, ability to deal with ambiguity and change
- Ability to work under pressure
- Ability to multitask, work under pressure and proactively identify and solve issues
Benefits:
- Possibility to create new company structures, transition process
- Additional benefits
- Trainings
- Office in city centre
Recruitment Agency No. 20329