Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Senior buyer
Miejsce pracy: Bolesławiec
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- efektywne zarządzanie bazą dostawców, budowanie i utrzymanie partnerskiej relacji,
- bieżące monitorowanie sytuacji na rynku, reagowanie na zagrożenia, wdrażanie właściwej strategii zakupowej,
- negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,
- bieżąca kontrola jakości dostawców,
- umiejętne dopasowanie dostawców do danej kategorii, weryfikacja pod kątem jakości, ceny, technologii czy obsługi.
Oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego związanego z działem zakupów, mile widziane doświadczenie w zakupach surowców mechanicznych i/lub elektromechanicznych,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
- analitycznego myślenia oraz umiejętności organizacji pracy,
- samodzielności w działaniu i dążenia do realizacji założonych celów,
- wysokich umiejętności negocjacyjnych oraz zdolności egzekwowania warunków kontraktu.
Mamy do zaoferowania:
- zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta,
- pracę w systemie hybrydowym,
- elastyczne godziny startu pracy,
- rozbudowany program kafeteryjny MyBenefit,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach,
- pracę w międzynarodowym środowisku, w fajnym, zgranym, wspierającym zespole.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.