Wiele możemy napisać o tym, jaką firmą jest ALTEN Polska i dlaczego warto z nami współpracować. Cenimy jednak Twój czas, więc chętnie opowiemy Ci o tym na rozmowie rekrutacyjnej.
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy ALTEN skupiającą na całym świecie ponad 28 000 wybitnych specjalistów z dziedziny Inżynierii oraz IT, którzy realizują najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla naszych Partnerów biznesowych (najnowsze samoloty pasażerskie? Jasne! Zaawansowane systemy dla największych korporacji? Oczywiście! To może jeszcze przemysł kosmiczny? Cóż…tak!). Zespół, który tworzymy, to profesjonaliści, którzy z zaangażowaniem i znajomością potrzeb rynku codziennie udowadniają, iż grupa ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. W pracy bardzo ważna jest dla nas atmosfera, którą sami tworzymy. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, otwartości oraz pomysłowości.
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Bankowość, Praca IT - Konsulting, Praca Inne
Main tasks
- Assisting with the execution of business initiatives and activities in support of business area aims.Change implementation projects are out of scope
- Participate and support in business planning activities which may include financial, technological and resource planning
- Contribute to senior management decision making by use of management information, performance information, analytics, forums and stakeholder feedback
- Support in forums and committees to represent view of business area
- Support the development and monitoring of internal governance activities
- Investigating and seeking remedies for discrete issues which may be adversely affecting business unit performance
- Evaluate and analyse management information relating to external service providers of their provision, monitor their performance and ensure service level agreements are honoured
Requirements
- 6+ years of experience in one or a combination of the following: project management, finance, business operations, strategic planning within IT Infrastructure environment
- Strong knowledge and understanding of the financial, operational, technical and regulatory drivers impacting a complex and dynamic global technology environment
- Virtual leadership experience with ability to effectively drive results, provide feedback/direction, and manage and build relationships with leaders and team members in a geographically dispersed team environment
- Experience with IT strategic planning, governance and management
- Ability to manage large-scale initiatives including stakeholders across business and technical teams
- Experience developing and executing communication strategies by collaborating with large, matrixed teams
We offer
- Stable and long-term cooperation
- Certification and training opportunities
- Possibility to choose type of contract (B2B also)
- Benefit package (MultiSport card, Medicover, MyBenefit)
- Unlimited growth and development opportunity
- Relocation support & relocation package
Do not hesitate and join our team!