Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Senior Brand Manager
Senior Brand Manager
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Dla naszego klienta, właściciela lifestylowych marek, poszukujemy kreatywnej, samodzielnej i zaangażowanej osoby, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie, rozwój i planowanie aktywności marketingowych dla marki lokalnej.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- Budowa i realizacja strategii marketingowej mark
- Budowa wizerunku i umacnianie świadomości marki na rynk
- Opracowywanie analiz rynkowych i przygotowywanie planów marketingowych, promocyjnych, budżetowych oraz opracowywanie planów sprzedaży i zysku na marc
- Przygotowywanie i realizacja działań zmierzających do efektywnego wprowadzania na rynek nowych produktó
- Tworzenie strategii komunikacji mark
- Odpowiedzialność za współpracę z zewnętrznymi partnerami (agencje kreatywne, domy mediowe) oraz za budżet marketingowy swoich produktó
- Wspieranie działań sprzedażowych poprzez wpływ na decyzje dotyczące promocji, koncepcji produktów i strategii cenowyc
- Koordynowanie i prowadzenie badań i analiz marketingowyc
- Analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnyc
- Współpraca z ambasadorami mark
- Zarządzanie pracą zespołu, odpowiedzialność za rozwój kompetencji w zespole
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Brand Managera w branży FMC
- Bardzo dobra znajomość trendów i stosowanych rozwiązań marketingowych, ze szczególnym naciskiem na nowe medi
- Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżete
- Kreatywność, inicjatywa i dynamizm w działani
- Otwartość na nowe niestandardowe rozwiązania;
- Nastawienie na cel, wysokie zdolności interpersonalne i menedżerskie, kreatywność oraz pomysłowość