W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Senior AR Accountant with French
Miejsce pracy: KrakówFor our Client, new Company on Krakow market wchih is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Senior AR Accountant with French. It is a chance to take part in transition of Financial processes for a new SSC.
Responsibilities:
- Assure that all billing plans and sales orders are properly set
- Prepare and follow to collection complex billing documentation in accordance with contractual terms
- Reconcile billing plans to appropriate ledgers and cumulative contractual information; comply with applicable contractual escalation formulas
- Ensure timely collections of receivables by investigating and resolving past due payments or payment discrepancies
- Maintain explanations for aging receivables on the accounts receivable weekly report.
- Routinely review the missed billing milestone report and follow up on past due milestones.
- Take proactive steps to ensure invoices are properly sent and received by the customer.
- Closely review the sales orders and assess the applicable taxes that may apply to the invoice.
- Improve customer invoicing and payment cycles by collaborating with customers.
- Perform ad hoc duties to assist the business.
Requirements:
- 3-5 years of experience in AR process
- University degree (Economics, Business Administration, Finance or related will be an asset)
- Very good knowledge of English and French
- Good analytical skills and knowledge of SAP and Excel
- Ability to enhance process and controls
- Good Customer Service skills and client-focus attitude
- Strong interpersonal skills and proactive team work approach
- Flexibility, ability to deal with ambiguity and change
- Ability to work under pressure
Benefits:
- Very interesting job in corporate environment
- Additional benefits
- Possibility to plan own career for next few years within company
- Trainings
Recruitment Agency No. 20329