Opis stanowiska pracy

Senior/Key Account Manager ds. rozwoju i utrzymania Klienta w obszarze rozwiązań IT

 

Zakres obowiązków :

• budowanie długofalowych kontaktów biznesowych z istniejącymi Klientami

• poszerzanie i rozwijanie potrzeb Klientów

• poszerzanie ofert handlowych oraz nadzór nad realizacją zamówień

• negocjowanie kontraktów handlowych

• prowadzenie spotkań, prezentacji, wystąpień dla Klientów podczas spotkań indywidualnych oraz eventów technologicznych

• monitorowanie podległego rynku

• ścisła współpraca z Doradcą Klienta Biznesowego w zakresie sprzedaży i obsługi przypisanych Klientów oraz działem presales w zakresie opracowywania dedykowanych rozwiązań dla Klientów

• raportowanie do Regionalnego Dyrektora Handlowego

• uzupełnianie danych w systemie CRM z prowadzonych działań biznesowych

 

Oczekiwania:

• minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

• dobra znajomość technologii IT (sieci, serwerownie, wirtualizacje, storage, serwery, sprzęt IT)

• doświadczenie w zarządzaniu projektami lub aktywne w nich uczestniczenie

• sukcesy poparte wynikami w generowaniu oraz zamykaniu wysokomarżowych projektów

• mile widziana znajomość języka angielskiego

• bardzo dobre umiejętności komunikacyjne

• dynamizm w działaniu

• nastawienie na sukces

• wysoka kultura biznesowa

• umiejętność współpracy w zespole

• prawo jazdy kat.B

 

Oferta dla wybranych Kandydatów:

• możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju w dużej, renomowanej na rynku firmie IT

• możliwość współpracy z prestiżowymi Klientami oraz prowadzenia dla nich ciekawych projektów

• praca w zespole profesjonalistów

• stabilne zatrudnienie wraz z bardzo dobrym wynagrodzeniem

• narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)

• pakiet benefitów na bardzo korzystnych warunkach

• szkolenia językowe na bardzo korzystnych warunkach

• miłą i wesołą atmosferę w pracy połączoną z wyjściami integracyjnymi

• nowoczesne biuro główne w centrum miasta oferujące siłownię do dyspozycji pracowników

• wiele pozytywnych wyzwań i jeszcze więcej satysfakcji

 

Prezentacja firmy

Komputronik Biznes oferuje doradztwo i kompleksową obsługę przedsiębiors... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż, Praca IT - Project Management, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca IT - Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi