Lubisz rozszerzać kampanie AdWords, cyzelować, optymalizować i rozbudowywać kanały performance? Dołącz do naszego doświadczonego, agile’owego zespołu. Działamy szybko i sprawnie - u nas rzeczy się po prostu dzieją. Ty jako członek naszego zespołu masz wpływ na cały proces projektu i czynnie bierzesz udział w rozwoju firmy zarówno od wyglądu i copywritingu landing pages po uczestnictwo w tworzeniu strategii marki. Pomóż nam z naszymi kampaniami Google AdWords i Facebook Ads. Zbuduj z nami całą komórkę performance marketingu.
Nasz klient
Jest startupem budowanym przez doświadczone osoby z branży finansowej. Ich celem jest wyrównanie szans klienta w sporze z dostawcami usług, z których korzystają. Poprawiają i przyspieszają proces uzyskiwania należnych odszkodowań. Nasz klient swoją działalność wspiera najwyższymi standardami obsługi, nowoczesną technologią, przyjaznymi procesomi i intuicyjnymi aplikacjami.
Zakres obowiązków
Praca przy tworzeniu oraz obsłudze kampanii marketingowych online. W szczególności do obowiązków kandydata należeć będą:
- Obsługa kampanii SEM (Google AdWords) i kampanii w sieciach reklamowych typu Facebook Ads, generowanie ruchu poprzez kampanie internetowe, badanie ich efektywności, badanie, zwiększanie i optymalizowaniem konwersji,
- Projektowanie i prowadzenie kampanii performance nastawionych na pozyskanie nowych klientów, leadów
- Przeprowadzanie analiz oraz raportowanie,
- Planowanie i przedstawianie budżetów reklamowych,
- Współpraca z innymi działami w projektach rozwojowych,
- Obserwacja rynku online marketingu i poszukiwanie nowych kanałów,
- Tworzenie efektywnościowych kampanii leadowych, wizerunkowych w mediach społecznościowych.
Wymagania
- Doświadczenie w przeprowadzaniu kampanii AdWords (Search, YouTube, GDN),
- Facebook - przynajmniej 1 rok Certyfikaty Google AdWords,
- Znajomość zasad i wskaźników w marketingu internetowym ze szczególnym uwzględnieniem analityki webowej - Google Analytics,
- Umiejętność pisania tekstów (copywriting),
- Kreatywność i duża samodzielność w działaniach,
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
- Doświadczenie w działaniach Performance Marketing,
- Doświadczenie w AdWords Scripts,
- Doświadczenie Google Tag Manager,
- Doświadczenie w tworzeniu stron w CMS’ie Wordpress,
- Doświadczenie API AdWords, API Google Docs, API Google Analytics,
- Praktyczna wiedza z zakresu programu Excel (vlookup, pivot).
Oferujemy:
- Pracę w warszawskiej firmie rozwijającej się w bardzo dobrze zapowiadającym się rynku, z niskim poziomem konkurencji w online i dobrym finansowaniem,
- Dobre zaplecze pracownicze z dostawą pysznej kawy :)
- Praca w doświadczonym i otwartym zespole od którego można się dużo nauczyć,
- Możliwość rozwoju zawodowego - każdy z nas jest “człowiekiem orkierstrą”,
- Zaawansowane szkolenie Google AdWords oraz Google Analytics,
- Po pracy wyjścia integracyjne :).