Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/07/2019.
Oferta wyróżniona

SEM Planner

Warszawa, mazowieckie

Publicis Groupe

Opis stanowiska pracy

Czym będziesz się zajmować:

  • Obsługą klientów w zakresie kampanii Google AdWords, Google Display Network, Youtube, Gmail Sponsored Promotions
  • Przygotowywaniem trafnych estymacji, wycen i rekomendacji działań w zakresie PPC
  • Planowaniem, prowadzeniem i optymalizacją kampanii zgodnie i w celu poprawy KPI wsparciu o roczny flowchart
  • Tworzeniem struktur kampanii
  • Raportowaniem wyników
  • Budowaniem pozytywnej relacji z klientem
  • Terminowym i prawidłowym rozliczeniem kampanii
  • Udziałem w tworzeniu rekomendacji mediowych/prezentacji strategicznych

Dołącz do nas, jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie na stanowisku Junior SEM planner/SEM planner, w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google AdWords
  • Masz doświadczenie w optymalizacji kampanii pod różne cele (traffic, wizerunek, leady, sprzedaż, zasięg)
  • Potrafisz szybko i sprawnie tworzyć rozbudowane struktury kampanii AdWords
  • Google Analytics nie ma przed Tobą żadnych tajemnic
  • Potrafisz analizować dane i wyciągać trafne wnioski - sprawnie korzystasz z Excela (tabele przestawne, filtry, formuły)
  • Wiesz jak tworzyć rekomendacje z zakresu PPC
  • Twój poziom języka angielskiego umożliwia swobodną i efektywną komunikację
  • Cechuje Cię zaangażowanie, proaktywna postawa i chęć rozwoju
  • Posiadasz bardzo dobrą znajomość programu Power Point oraz umiejętności prezentacyjne

Co oferujemy?

  • Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka :)
  • Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
  • Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karta Multisport)

Prezentacja firmy

Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup... komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.

W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne: Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.

Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi IS, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Badania / Rozwój , Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Internet / e-commerce , Praca Obsługa klienta
do góry