Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zgierzu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

sekretarz

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zgierzu
ul. A. Struga 23
95-100 Zgierz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych
  • Prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników PIW
  • Ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników PIW
  • Prowadzenie rejestru szkoleń tematycznych
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości z zakresu zatrudnienia, oraz sporządzanie sprawozdań
  • Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych i Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
  • Nadzór nad listą obecności i ewidencja wyjść
  • Prowadzenie ewidencji pozabilansowej stanów magazynowych (ewidencja przychodów i rozchodów)
  • Redagowanie i przepisywanie krótkich pism na polecenie Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii


Warunki pracy

Siedziba inspektoratu mieści się w budynku 7 piętrowym z windami
Praca na II piętrze
Narzędzia pracy: komputer i inne urządzenia biurowe


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów.
Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie.
Wszystkie oświadczenia , CV i inne dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisem.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość przepisów kadrowych
  • Umiejętność obsługi komutera - programów MS OFFICE
  • Znajomość technik prac biurowych w tym umiejętność posługiwania się sprzętem biurowym
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Efektywność , samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, profesjonalizm
  • Sumienność i staranność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • Kopia dowodu osobistego
  • Kopie świadectw pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu przygotowawczego w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów i szkoleń oraz posiadanych uprawnień

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi