Opis stanowiska pracy
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
sekretarz w Zespole do spraw Obsługi Kancelaryjnej, Biuro Dyrektora Generalnego 00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzi elektroniczną ewidencję i obieg pism wpływających do Biura w ramach systemu EZD, w wersji elektronicznej lub w wersji papierowej. Przyjmuje, rejestruje i rozdziela oraz przedkłada do dekretacji Dyrektora Generalnego, Dyrektora komórki organizacyjnej i zastępców korespondencję. Kompletuje i rozdziela dokumenty do podpisu Dyrektora Generalnego GDOŚ, Dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców, a także dokumenty wewnątrz komórki organizacyjnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w GDOŚ
- przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne z Dyrektorem Generalnym GDOŚ, Dyrektorem komórki organizacyjnej i jego zastępcami. Prowadzi terminarz spotkań, narad oraz informuje o terminach załatwiania spraw w celu wsparcia bieżącej pracy dyrektorów i pracowników biura
- przygotowuje i obsługuje w zakresie organizacyjnym spotkania z pracownikami i interesantami, w celu wsparcia w bieżącej pracy Dyrektora Generalnego GDOŚ, Dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców. Prowadzi obsługę zaproszeń (linków) zdalnych videokonferencji dla pracowników Biura
- redaguje krótkie pisma na polecenie Dyrektora Generalnego GDOŚ, Dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców w celu wsparcia ich bieżącej pracy
- zaopatruje w materiały biurowe sekretariat oraz gabinety Dyrektora Generalnego GDOŚ, Dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców w celu wsparcia ich bieżącej pracy
- przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne oraz pilnuje terminowego załatwiania spraw zleconych pracownikom Biura przez Dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców
- prowadzi ewidencję wyjść prywatnych i służbowych oraz listy obecności pracowników Biura. Prowadzi rejestr delegacji służbowych kierownictwa Urzędu oraz pracowników komórki organizacyjnej. Przygotowuje analizę wykonywania pracy zdalnej pracowników komórki organizacyjnej
- realizuje i wykonuje inne zadania zlecane przez Dyrektora Generalnego GDOŚ, Dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych.
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/gdos/wzory-oswiadczen. Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu (pokój 472).
Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mail.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość języka angielskiego - na poziomie średnim A2
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista i życzliwość
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność zarządzania czasem
- umiejętność współpracy z innymi pracownikami
- umiejętność pozyskiwania i przekazywania informacji
- umiejętność redagowania korespondencji
- asertywność
- umiejętność obsługi programów biurowych oraz urządzeń
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - znajomość języka angielskiego - na poziomie zaawansowanym (B2)
- znajomość zagadnień związanych z działalnością GDOŚ (ogólne wiadomości)
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- znajomość obsługi EZD
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2021-06-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania on-line.
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
z dopiskiem:
"Sekretarz GDOŚ/BDG/5/2021" (79758)
Oświadczenia w wersji papierowej prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/gdos/wzory-oswiadczen
Link do aplikowania online:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=98e05344341947468aa462a9f9b320cf