Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
sekretarz do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej w Zespole Prezydialnym Wydziału Wspomagającego 05-500 Piaseczno ul. Kościelna 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą kierowaną do Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- prowadzi terminarz spraw, spotkań, odpraw, przekazuje informacje o terminach załatwienia sprawy w jednostce
- ewidencjonuje, przechowuje, aktualizuje, dokonuje inwentaryzacji i udostępnia akty prawne Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie, Komendanta Stołecznego Policji, Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i innych wydawców w celu terminowego zapoznania policjantów/pracowników oraz stosowania ich w służbie/pracy,
- przygotowuje i obsługuje spotkania organizacyjno-reprezentacyjne z interesantami i gośćmi
- obsługuje interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do Kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie lub właściwych merytorycznie kierowników jednostki i komórek organizacyjnych
- obsługuje pocztę elektroniczną, redaguje pisma urzędowe i okolicznościowe Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie
- sporządza grafiki służby dla Komendanta Powiatowego Policji i Zastępców Komendanta Powiatowego Policji oraz listy obecności dla kadry kierowniczej i Wydziału Wspomagającego
- przygotowuje dokumenty kierownika jednostki do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
Oświetlenie naturalne i sztuczne
Miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze
Budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
Na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
W budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3 740,03 zł wynikające z mnożnika 1,8406 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (47) 72-45-214 w godz. 8.00 – 16.00.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ściśle tajne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność
- Dyskrecja
- Lojalność
- Odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Przeszkolenie z obsługi sekretariatu
- Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ściśle tajne”
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
- Umiejętność sporządzania pism urzędowych
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 1,5 roku w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)Kopia prawa jazdy kat. B lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. BKopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiegoDokumenty należy złożyć do: 2022-12-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno