Opis stanowiska pracy
Wyższy Urząd Górniczy w KatowicachDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
sekretarz do spraw obsługi sekretariatu Biura Administracyjno-Gospodarczego, Biura Budżetowo-Finansowego w Biurze Administracyjno-GospodarczymWyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31
40-055 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu odpowiednio dyrektorowi Biura Administracyjno-Gospodarczego (BAG) lub Biura Budżetowo-Finansowego (BBF)
- prowadzenie komputerowej ewidencji pism wpływających i wychodzących z Biur BAG i BBF
- prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwienia spraw w Biurach BAG i BBF
- koordynowanie w zakresie przygotowania akt spraw przez pracowników oraz przygotowywanie akt spraw Biur BAG i BBF w pozostałym zakresie, a następnie przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego
- przekazywanie informacji od dyrektora BAG i dyrektora BBF oraz współpraca z sekretarzami pozostałych komórek organizacyjnych
- redagowanie pism na polecenie dyrektora BAG i dyrektora BBF, w tym w oparciu o dokumenty przedłożone przez dyrektorów BAG i BBF lub pracowników Biur BAG i BBF
- prowadzenie spraw organizacyjnych BAG i BBF, w tym zamawianie, przyjmowanie i rozdzielanie materiałów biurowych dla pracowników
- obsługiwanie urządzeń powielających i bindujących oraz dbanie o ich prawidłową konserwację i naprawę
Warunki pracy- duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
- częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym,
- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, w tym umieszczonych w szafach z koniecznością użycia drabiny,
- praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego.
Budynek Urzędu niedostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Wzór oświadczenia zamieszczono na stronie internetowej www.wug.gov.pl.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych zostaną komisyjnie zniszczone bez informowania o tym kandydatów. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Zakwalifikowane kandydatki lub zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.
Informacja o metodach i technikach naboru:
- sprawdzenie wymagań formalnych i dodatkowych - analiza dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy - test wiedzy,
- sprawdzenie umiejętności obsługi komputera - wykonanie zestawu czynności na komputerze,
- sprawdzenie kompetencji: rzetelność i terminowość, skuteczna komunikacja, umiejętność współpracy - wywiad kompetencyjny,
- sprawdzenie dotychczasowego doświadczenia zawodowego - rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w sposób ustrukturyzowany.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 736-18-20.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
(powyżej) w zakresie obsługi sekretariatu
pozostałe wymagania niezbędne:- Ogólna wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej
- Ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość zasad obiegu korespondencji w administracji publicznej
- Ogólna znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zakresie archiwizacji akt
- Umiejętność obsługi komputera, w tym w zakresie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego i Internetu
- Skuteczna komunikacja
- Umiejętność współpracy
- Rzetelność i terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Wykształcenie administracyjno-biurowe
- Przeszkolenie z obsługi kancelaryjnej
- Przeszkolenie dotyczące obiegu i archiwizacji dokumentów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających powyżej 1,5 roku doświadczenia w pracy w zakresie obsługi sekretariatu (zaświadczenia pracy, świadectwa pracy, umowy cywilnoprawne, zakresy czynności, itp.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie administracyjno-biuroweKopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu obsługi kancelaryjnejKopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie dotyczące obiegu i archiwizacji dokumentówDokumenty należy złożyć do: 2019-08-19
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu