Opis stanowiska pracy


Graniczny Inspektorat Weterynarii w Dorohusku

Kierownik Granicznego Inspektoratu Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

sekretarz do spraw obsługi sekretariatu w Granicznym Inspektoracie Weterynarii w Dorohusku

Graniczny Inspektorat Weterynarii w Dorohusku
22-175 Dorohusk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie dokumentów, przedkładanie dokumentów do podpisu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w biurze,
  • rejestracja w odpowiednich rejestrach urlopów, zwolnień lekarskich i delegacji służbowych, nadzór nad badaniami okresowymi pracowników jednostki,
  • redagowanie pism oraz przygotowywanie korespondencji na polecenie przełożonego,
  • prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w biurze w celu wsparcia kierownika i pracowników inspektoratu,
  • prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości wynikającej z obowiązujących przepisów,
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z RWK i archiwum zakładowego,
  • ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie grafików, list obecności, rozliczanie kart drogowych pojazdów służbowych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu,
-stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
- praca biurowa, wykonywana jest w budynku mieszczącym się na Przejściu Granicznym
w Dorohusku,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, schody,
- brak przystosowania budynku u dla osób niepełnosprawnych
-praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
-narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie ok. 2 600 zł brutto plus dodatek stażowy w przysługującej wysokości. Proponowany termin zatrudnienia od 1 listopada 2019 roku. Kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 82 566 17 44.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność biegłej obsługi komputera, MS office, przeglądarki internetowe itp.
  • samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji, poświadczone odpowiednimi dokumentami,
  • znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego lub angielskiego,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi