Opis stanowiska pracy


Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

sekretarz kierownika urzędu Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu

ul. Podwale 62, 50-010 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • odbieranie telefonów i umawianie spotkań Dyrektora Urzędu;
  • prowadzenie terminarza pracy i spotkań Dyrektora Urzędu;
  • przekazywanie Dyrektorowi Urzędu korespondencji otrzymanej z komórek organizacyjnych Urzędu;
  • przyjmowanie, rozdzielanie i wpisywanie do dziennika podawczego korespondencji zewnętrznej;
  • skanowanie dokumentów do systemu EZD;
  • kierowanie korespondencji zgodnie z dekretacją Dyrektora, obsługa kancelaryjna;
  • przesyłanie wniosków, pism, dokumentów, informacji Dyrektorom Delegatur;
  • koordynacja przygotowania spotkań, narad i posiedzeń organizowanych przez Dyrektora Urzędu, w tym przygotowanie niezbędnych materiałów;
  • koordynacja przygotowania materiałów na spotkania, w których uczestniczy Dyrektor Urzędu oraz współpraca przy opracowywaniu projektów wystąpień dla Dyrektora Urzędu;
  • przygotowywanie projektów pism dla Dyrektora Urzędu;
  • opracowywanie korespondencji okolicznościowej wysyłanej przez Dyrektora Urzędu;
  • na zlecenie organu zwierzchniego oraz Dyrektora Urzędu organizowanie w miarę potrzeby spotkań i konferencji;
  • sprawowanie nadzoru nad terminową realizacją poleceń Dyrektora;
  • współpraca przy prowadzeniu i uzupełnianie bazy teleadresowej Urzędu;
  • ścisła współpraca z osobą zajmującą stanowisko współpracy i kontroli w Urzędzie;
  • przygotowanie krótkich informacji na temat działalności, spotkań, konferencji i innych wydarzeń w siedzibie urzędu bądź delegatury Urzędu i przekazywanie ich osobie odpowiedzialnej za prowadzenie strony internetowej Urzędu oraz strony BIP Urzędu


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca z petentami
- praca siedząca,
- częste reprezentowane Urzędu na zewnątrz
- wyjazdy służbowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenie biurowe zlokalizowane na I piętrze, brak podjazdów,
- narzędzia pracy - komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe administracja, ekonomia, filologia, prawo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów wspomagających prace biurowe;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność poprawnego sporządzania pism urzędowych;
  • komunikatywność
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz kpa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji państwowej
  • znajomość języka ang/ niemieckiego – na poziomie B1
  • przeszkolenie z zakresu obsługi sekretariatu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
    ul. Podwale 62
    50-010 Wrocław

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi