Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Mazowieckim

Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

sekretarz kierownika jednostki do spraw obsługi sekretarskiej kierownika jednostki Zespół Wspomagający

Komenda Powiatowa Policji
ul. Paderewskiego 3
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kompletowanie i przedkładanie korespondencji do podpisu Kierownikowi Jednostki
  • redagowanie pism na polecenie Kierownika
  • ewidencjonowanie pism wpływjących oraz przekazywanie poszczególnym jednostkom i komórkom
  • organizacja i obsługa narad, odpraw i spotkań zarządzanych przez Kierownika Jednostki
  • prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i urlopów pracowników
  • koordynowanie pracy w zakresie dystrybucji przepisów prawa oraz ich aktualizacja


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiary czasu pracy, przy oświetleniu mieszanym, budynek wyposażony w schody z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, w budynku brak windy, praca na I piętrze, drzwi o szerokości 90 centymetrów.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2501,39 zł. Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.Wszystkie oświadczenia oraz list motywacyjny, życiorys/CV muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych. analiza ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie kierunek administracja,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi kancelaryjno-biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Paderewskiego 3
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
    z dopiskiem "Oferta sekretarz"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi