Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę sekretariatu i biura (front desk), przyjmowanie kontrahentów i gości, obsługa spotkań, przygotowywanie korespondencji i nadzór nad obiegiem dokumentów, efektywny przepływ informacji i dokumentów w firmie, pomoc w bieżących zadaniach firmy (praca analityczna), kontrolę zamówień materiałów biurowych. Ponieważ jesteśmy firmą międzynarodową, wymagamy komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie.

 

Czego oczekujemy?

  • dobrej organizacji pracy
  • komunikatywnej znajomości j. angielskiego w mowie i w piśmie
  • praktycznej umiejętności korzystania z komputera i oprogramowania Microsoft Office
  • dobrej prezencji
  • samodzielności, odpowiedzialności i uczciwości

 

Co oferujemy?

  • stabilne i atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • doskonałą atmosferę i partnerskie relacje
  • pracę w międzynarodowej firmie – światowego lidera w swojej branży
  • możliwość rozwoju zawodowego

 

Warunki wynagrodzenia

Szczegóły przedstawione zostaną podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Miejsce wykonywania pracy

Warszawa Włochy

 

Po weryfikacji kompetencji będziemy kontaktować się w sprawie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami spełniającymi nasze kryteria.

Prezentacja firmy

A 60-year enterprise in power and infrastructure sectors, SINOHYDRO prov... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi