- kompleksowa obsługa sekretariatu
- koordynowanie i nadzór nad pracą sekretariatu (3 osoby)
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji
- ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej
- odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, w tym w jęz. angielskim
- obsługa spotkań z klientami i prowadzenie kalendarza kancelarii
- przygotowywanie akt i dokumentów do archiwizacji
- tłumaczenia z jęz. angielskiego na polski
- przygotowywanie zamówień na potrzeby kancelarii: art. spożywcze i biurowe
- współpraca z biurem rachunkowym
- ewidencjonowanie czasu pracy pracowników
- wystawianie faktur
- obsługa rachunku bankowego
- inne prace zlecone przez przełożonych
Wymagania
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek konieczny
• dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• zaangażowanie, odpowiedzialność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
• umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy, komunikatywność, samodzielność
• mile widziana osoba niepaląca z doświadczeniem na podobnym stanowisku
• wysoka kultura osobista
Jakubowski Pluta i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Sp.p.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.