Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Sekretarka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Sprawna obsługa członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków, umawianie spotkań)
  • Prowadzenie dokumentacji, rozliczanie faktur, kontrolowanie budżetu, zarządzanie korespondencją
  • Drobne tłumaczenia
  • Rzetelna i terminowa realizacja zadań zleconych przez członków zarządu

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku asystenta zarządu lub koordynatora biura
  • Wiedza z zakresu organizacji pracy sekretariatu i jego funkcjonowania
  • Dobra znajomość języka angielskiego - B2
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność budowania dobrych relacji oraz dojrzałość biznesowa
  • Wysoka kultura osobista, terminowość, dyskrecja
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki pracy
  • Pracę od poniedziałku do piątku
  • Miłą i przyjemną atmosferę w pracy

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.



Numer referencyjny: SBZ/08/2018/KLC
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi