Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Sekretarka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Sprawna obsługa członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków, umawianie spotkań)
Prowadzenie dokumentacji, rozliczanie faktur, kontrolowanie budżetu, zarządzanie korespondencją
Drobne tłumaczenia
Rzetelna i terminowa realizacja zadań zleconych przez członków zarządu
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Minimum roczne doświadczenie na stanowisku asystenta zarządu lub koordynatora biura
Wiedza z zakresu organizacji pracy sekretariatu i jego funkcjonowania
Dobra znajomość języka angielskiego - B2
Biegła znajomość pakietu MS Office
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność budowania dobrych relacji oraz dojrzałość biznesowa
Wysoka kultura osobista, terminowość, dyskrecja
Doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Atrakcyjne warunki pracy
Pracę od poniedziałku do piątku
Miłą i przyjemną atmosferę w pracy
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Numer referencyjny: SBZ/08/2018/KLC
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?