- Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej biura;
- Dbanie o porządek w biurze, przygotowywanie kawy;
- Organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych;
- Wystawianie i ewidencjonowanie faktur;
- Wsparcie przy recepcji (obsługa rozmów przychodzących i wychodzących oraz
skrzynki mailowej, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakt z firmami współpracującymi);
- Przestrzeganie i nadzorowanie regulaminu obiegu dokumentów oraz ich
archiwizacji;
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Benefity pozapłacowe;
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
- Rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji.
- Biegła znajomość angielskiego;
- Bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz wielozadaniowość;
- Samodzielność oraz własna inicjatywa w podejmowaniu działań:
- Odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie;
- Wysoka kultura osobista;
YOON Group Sp. z.o.o. jest firmą świadczą usługi jako inwestor zastępczy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.